الاثنين، 23 مايو 2011

بالفيديو: محمد نصر سب ربنا والدين ويطالب الاخوان بمعاقبته

فى اول حوار مع المخرج  محمد نصر بعد مشكلته مع الاعلامي الكبير احمد شوبير شن نصر هجوما حادا على شوبير
محمد نصر : شوبير سب الدين لربنا وامي والالتراس !! ، انا للي عملت شوبير اعلامي ورفضت حبسه ، وشوبير ناكر الجميل
وأشار نصر أن شوبير كان سببا في رحيله من قناة دريم لكي يبقى النجم الأوحد في القناة، كما أنه تسبب من قبل في ابعاده عن العمل لعام ونصف بسبب قوته ونفوذه بعدما كان عضوا في الحزب الوطني الفاسد وكان على علاقة وطيدة بحبيب العادلي وزير الداخلية السابق الفاسد.
وأضاف نصر "كفايه على شوبير إن مرتضى منصور قعده في البيت ولبسه الجلابيه، وأنا كنت ممكن اخليه يتسجن بالسيديهات اللي مرتضى جابها معاه في الحلقة وكان فيها فضايح، بس مرضتش عشان العلاقة اللي بينا".
ونفى نصر التهمة التي وجهها له شوبير بأنه يتقاضى أموالا من رجال الأعمال رؤساء الأندية وأخرهم كامل أبو علي رئيس المصري لاستضافتهم في برنامجه ويقتسم المبالغ مع مدحت شلبي مقدم البرنامج قائلا "باخد فلوس ازاي وانا لسه مسددتش قسط عربيتي ولا قسط شقتي، ومدحت شلبي بياخد 290 ألف جنيه في الشهر هيستنى هدايا من حد ، ده هو اللي يصرف عليهم
واختتم نصر حديثه قائلا "أنا بطالب الاخوان المسلمين بمعاقبة شوبير وعايزهم يقولوا اللي يسب الدين لربنا يحصله ايه"

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

عبر عن رأيك الحر فنحن نعلم أن لديك فكر قد يفيد الغير فلا

تبخل به علينا ولكن عليك تذكر قول الله تعالى (مَا يَلْفِظُ مِ

ن قَوْلٍ إِلَّا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيدٌ )

يمكنك التعليق بسهول دون كتابة اى أحرف تأكيدية

ساهم فى نشر الخبر

انشر الموضوع اوتوماتيكيا